Tuesday, April 6, 2010

dugaan dugaan ~ bukan cobaan!

haha..alkisah aku..
dugaan yg dimaksudkan adalah dugaan bila aku masuk toilet
..
hmm..

kisah1
ni mase aku 11thn! haha..aku masuk toilet P..sorang budak perempuan sebaya aku time tu..tgk je aku..
pastu dia dgn selamba.."wei ko!! nape ko masuk toilet pompuan!!"..aku just wat bodo je..haha..

kisah2
mase ni aku sudah tingkatan2..aku masuk toilet awam kat satu taman nih..
time ni aku agak pndek2 ayam..lepas aku da abis urusan d toilet tuh, aku pon kua dgn leganya..klua dr toilet, ada sorang bdk kecik nih tunjuk kat aku.."mak, dia la"..pahal dak nih? adoi..pastu makcik tu kate kat anak dia.."ishh...die salah masuk toilet tu"..haaha

kisah3
kisah ini berlaku time aku mula2 L.I..sorg makcik cleaner berbangsa india terjerit2 time aku masuk toilet P tuh..haha..aku mls nak layan..haha..last2 aku tunjuk kad pengenalan kad makcik tuh..haha..die diam smpai skg..

kisah4
kisah ni agak kelako..aku seperti biase masuk toilet P kat tmpat aku kje nih..lpas aku klua..ade beberapa org insan yg mmg tulen lelaki masuk toilet yg aku masuk td..hahaha...guess what? ade sorg makcik yg baru abes 'urusan rasmi' dia kua toilet dan menjerit sejerit jeritnya..hak3!!!


saje mau cte bnde2 nih..haha..aku bosan..aku pnh gak masuk toilet OKU..toilet L adalah plg tiada masalah bagiku..haha =)

2 comments:

  1. haha pa . aku nak masuk toilet laki gak la . buley tak ? agak agak aku terjerit ke org lam tandas terjerit ? ahha ahha :P

    ReplyDelete