Monday, April 5, 2010

Aku yg dulu..*adakah kisahku?korg je taw

emm..
juz wanna share something with sape2 yg sudi baca blog aku ni..


time aku 14tahun..aku da start pegang duit..
mak aku pinjamkan aku duit, n aku laburkan ke syarikat member aku yg bernama JOEY..
my life change after that..setiap bulan duit aku berganda berganda & berganda..
daripada pakai sandal trus pakai nike air..every money i get, aku beli lagi saham kat company JOEY..company die mmg berpotensi..sgt2 berpotensi..

17thn - aku dah layak jadi B.O.D syarikat JOEY ni..bcoz of my share berada dikalangan terbesar..
aku gila duit.. aku pndang rendah kat staff2 bwh aku.. tahun tuh, aku beli 2nd hand modified BMW..mmg bangga gila.. i got power! money! all i can get.. JOEY pernah gtaw aku.. if dah kaya..jgn lupa mak bapak.. erk.. aku ta penah dgr ckp die.. aku terus membanggakan diri..

18thn - ya! after SPM..dapat tawaran law kat ipts yg bgus.. aku pergi coz desakan mak.. aku belajar under scholarship..but, now what? aku belajar situ..x smpai sebulan..aku mmg xthn dgn buku..sori mum..
aku lari masuk poli..scholarship tuh? aku bayar ganti rugi RM120,000..gila x??! ya mmg gila..aku bayr balik..kat poli..parent aku sara aku sket2 saje..smpai aku terpaksa jual BMW kesayangankuh..sgt2 sedih..duit yg aku rasa byk tu....mane ilang? mane? lesap..!!


now, this year - aku dah jual segala share aku..kpada P.A ku..Idlan..to Idlan..sorry aku ske suruh ko mcm2..aku respect ko..xpnh nk ckp blkg..xpnh nk mrungut..now..ko da jadi manager branch..ko jaga la amanah ko elok2...aku syg company tuh..

*sekarang- baru aku taw cmne idup susah..

No comments:

Post a Comment