Sunday, April 11, 2010

dilemma lagi (x abes2 dilemma)

last friday..
my father called me..
mula2 nak tanya pasal ink printer, cmne nak isi balik laa..ape laaa...
aku rase cm nak balik uma je tlg isi ink printer kat mereka..haha
then, die tanye... share company still valid ke?
huh? aku tergamam...share company sudaa jual maa...sama idlan...
aku tanye nape, abah xjawab, die tanye lagi..(dup dap dup dap)
"apply job dengan JOEY lagi ke?", aku jawab,"takpon, nape bah?"..
huhuhuhu...abah kate, aku kena lapor diri kat branch JAPAN within 1 year from now!
thats mean lepas aku abes sem6!(tu pon kalo xkena repeat!)..
abah kate, if x berminat, sent surat penolakan..

but aku buntu..aku nak buka company sniri
aku x suka JAPAN
maybe if die sent me to L.A, mybe aku terima
tapi JAPAN
aku buntu
aku ade satu thn nak pikir
masa yg pjg..mcm2 bley jadi
hmmm

y x buat branch kat marikh je

No comments:

Post a Comment