Wednesday, June 9, 2010

KLIEN OH KLIEN

adoi. huhu. aku paling rimas klien yang banyak mulut, suruh itu, suruh ini. tapi nak murah je. ohoii! sangat sangat sangat tidak suke. aku designer, aku tahu la ape aku buat. kalau x, buat ape nak belajar graphic design if kau yang bernama klien asyik kondem2 benda yang ko sndiri x reti buat.

yah! if klien tu cerewet but bayar tinggi aku terima je. yang ni, nak murah je. suruh tukar design smpai 50 kali. tup tup pilih design yg mula mula aku buat tuh. wah! buang masa aku je. ingat aku xde kerja lain ke. huh! nyampah!

ade plak yang suruh tiru design sebijik sebijik. design yang die bagi fail JPEG yang saiz kecik semut punye. aku kata la x boleh buat coz gmbar kecik sgt. and senang lenang die kate kat aku. 'benda senang pon xbleh buat ke'. wah wah wah. kalo senang ko buat la. dtg jumpe aku kenapa?

yang ni plak syarikat buta seni. aku dah design lawa lawa. die nak yang biase biase plak. haih! patut la Malaysia mundur dalam art design. huh. rase cam nak pindah negara lain pon ade.

yang ini lagi aku pantang. aku dah siap semua design, siap print lagi. tup tup die cancel. habis duit aku wooh! ade yg ambik design x bayar smpai sekarang.

apa apa pun. pliz lah jangan nyusahkan orang lain ok kawan kawan. designer manusia juge.


1 comment:

  1. weh, aku pon xsuka client macam tu!!!
    menciii!!!
    perasan baguih!!!!!

    ReplyDelete