Saturday, June 5, 2010

AYUH BERHENTI MENGHISAP. =)

Menghisap rokok ya kawan kawan.
ya ROKOK!

aku nak tulis benda ni pon rase x layak coz i WAS a smoker. But to cerita lama. so sekarang. biarkan aku bercerita ok. and please. memohon sangat. sila baca sampai habis contengan yg aku buat sendiri. ya aku, Zachry. =)

Okay. kenapa kena berhenti merokok? korang pon tau kenapa. so kenapa hisap hisap lagi? kenapa? kenapa? Aku xnak cerita pasal kandungan rokok yg sedia racun tu coz korang wat derk je.

SO. kenapa? okay. sebab rokok boleh lembabkan otak korang. kalo bukan otak korang, otak anak anak, cucu cucu korang. korang nak ke generasi akan datang lembab otak sbb korang yg merokok ni?

Taw x negara ape yg menjadi pengeluar terbesar rokok? kaum ape? YA! Israel yg dihuni 100% Yahudi! Mereka pengeluar. tapi adakah anda tahu, MEROKOK DI NEGARA MEREKA ADALAH TABOO? If korang merokok di rumah mereka, tanpa segan silu camtu je korang kena halau. Mereka hanya membekalkan sejenis racun yg sedap smpy tergigit gigit ke negara lain seperti negara kita.

NAK bukti rokok membodohkan kita? KORANG tgk aje Indonesia. Penduduk sgt ramai, tapi berapa je Universiti yg ade kat sna? boleh bilang ngan jari beb. Budak 2tahun pon ketagih rokok kat sana. wah! Malaysia boleh tahan lagi. Coz not everyone smoke around here.

KORANG BOIKOT BARANGAN ISRAEL PON diorang sikit pon x heran la wei.
So
STOP SMOKING! SAFE OUR NEXT GENERATION FROM
STUPIDITY!


salam ikhlas. SAYA ZACHRY MELAPORKAN =)

4 comments:

  1. ahahhaa pa . aku ta smoke wekwek :D

    ReplyDelete
  2. ko punye pakwe? husband? tunang? haha. gud lah kalo x smoke. i love my daughters!

    ReplyDelete
  3. sib baik dah berenti...5 minit lepas

    ReplyDelete