Thursday, February 25, 2010

perihal dak malas nak wat assignment..

cte nye mula camni..
tgh syok melayan facebook, terbaca status sorg mmber aku nih..
pe die tulis? jap2..nak gtaw la nih..
die tulih ''illustration..draw2''..emm..ak pon sng2 ati drop comment kat die...
aku malas nak tulih..korunk bace lah sniri..

huhu..while korunk bace td aku sempat terkentut..huhu..
maaf ya...smbung alek cte..

patut ke dak 'sem2' tuh nyusahkan mmber aku ni wat assignment die?
waduh2...aku sbgai designer yg sparuh mati nak sampai ke thap ni sgt2 TIDAK setuju!
pada2 dak2 graphic yg seangkatan dgn aku, korunk egt x penat lelah kte wat drawing,
smpy x tdo mlm..asek mnatap gmbar baby..smpy takut tgk baby..huhu..
bancuh2 kaler, x jadi..n wat agy..
emm..korunk rase fair x? dak tu ngan senang hati mengupah mmber aku ni wat assignment die..
gua tgh marah ni..huhu...sabar2..

kpada manusia yg telah menipu diri sendiri tu.. ko xtaw langit tinggi ke rendah.. jgn egt dunia ni sume pky duet je.. aku taw masuk toilet kat KLCC tu pon charge RM2(aima masok toilet ni, tp xreti gne..huhu).. tp egt la...dunia x seindah yg d sgka..

No comments:

Post a Comment