Wednesday, February 24, 2010

atceli aku baru je nak activ blog..ni sume atas desakan member aku yg bernama 'IERA' tuh..
haha..to Iera, dun marah2 k..nnt gumuk..haha..so aku tataw nak tulis ape..but aku nak knalkan diri aku kpd sape2 yg x mengenali aku or kurang mengenali aku di luar sane tuh..


1st thing 1st..
name aku..zac..o ape2 je kowg nak kol ak..asalkan itu adalah name..huhu
umo aku..19 baru..
study? yah, aku still study..part-time study..full time designer..
dimana aku lahir? di atas katil hospital..hehe..
ni list benda 2 yg aku suka..(catit2!)
1. chocolate is my favaret flavor!
2. antara mknn kegemaran aku; lamb chop,sambal ikan bilis,telur masin,kgkung blacan.
3. aku suke men'design',mybe dats y i bcome a designer..lol!
4. aku suke travel..even xde duit pon aku sggup g jalan2..ade bran?
5. aku suke tgk movie..smata2 nak mkn popcorn..haha
6. mengampu lecturer adalah kerja freelance ak..huhu

ni plak sumthing u have to know bout me!
1. xsuke org bg harapan, n bunuh harapan tuh! i rilli hate diz type of human!
2. aku xla alim, tp ak x ske org2 yg 'alim', kutuk2 org yg kureng alim dr die..huh!
3. aku transexual..dat 'sumthing' u must know bout me k!

k lah.. tu je aku maw tulih wat ,mase ni..
c u soon!

No comments:

Post a Comment